Online tilmelding

ONLINE TILMELDING

Var du medlem i sæsonen 2022-2023, sker tilmelding fra lørdag den 29. juli 2023 fra kl. 18.00.

Som nyt medlem sker tilmelding fra Lørdag den 5. august 2023 fra kl. 18.00.

Når du har betalt og modtaget bekræftelse pr. mail, er du tilmeldt holdet.

Du vil ikke høre yderligere, så du skal blot møde op på holdet til første undervisningstime. Se nærmere i holdbeskrivelsen.

Venteliste:

Hvis der ikke er plads, vil du kunne tilmelde dig en venteliste. Ved tilmelding til ventelisten modtager du en e-mail med en adgangskode. Gem denne mail, da adgangskoden skal benyttes ved tilmelding. Når/hvis der bliver plads på holdet, modtager du en ny mail, med login til at gennemføre den endelige tilmelding.

Der skal reageres på denne mail indenfor 48 timer, ellers går pladsen til den næste på ventelisten og du bliver slette af systemet.

Sæsonen 2023/2024 starter den 4. september 2023

Her tilmelder man sig og betaler online - vælg venligst barn med voksen, børn/unge eller voksengymnastik:

ORIENTHUSET

Ved Sportspladsen 14