Om passivt medlemsskab

Vi håber du har lyst til at støtte GIF Orient med dit passive medlemsskab.

Stemmeberettiget er ethvert medlem, der er fyldt 18 år og som har været medlem af foreningen de sidste 3 måneder før generalforsamlingen samt passive efter ½ års medlemskab. For at afgive stemme på generalforsamlingen kræves personlig nærværelse. Alle stemmeberettigede er valgbare til poster i bestyrelsen.

Da du samtidig skal oprettes i vores medlemskartotek, skal du i forbindelse med tilmeldingen oprette dig som nyt medlem.

Her vælger du Aktiviteter - Passive - Online tilmelding.

• Klik på tilmeld og du bliver videresendt til vores medlemskartotek, hvor du skal oprette dig med flest mulige oplysninger. Da mail og mobil nr. er vores informationsvej til dig, er det meget vigtigt at disse felter udfyldes.

• Klik igen på tilmeld og du videresendes til betalingsmodul.
Når du har betalt er du tilmeldt.

Du kan betale med: Dankort og Visa/Dankort.

Medlemskabet gælder for et år. Du kan først melde dig ind efter årsskiftet.

Næste år tilmelder du dig på samme måde, men vælger allerede medlem.

Har du glemt adgangskode trykker du blot på "glemt adgangskode" og får den straks tilsendt pr. mail.

Har du ikke adgang til internettet kan du rette henvendelse til bestyrelsen.

Bestyrelsen i Orient

ORIENTHUSET